website translation

15 martie 2008

RASOL DE SALAU CU LEGUME SI MAIONEZA DE USTUROI













Ingrediente:

un salau proaspat ( al meu a fost de aproximativ 2kg.),

4-5 morcovi,

5 cartofi (eu am pus mai multi),

1 telina mica(150g),

2 albituri (eu am pus un pastarnac si un patrunjel),

1 ceapa,

2-3 catei de usturoi,

150ml vin alb,

50ml ulei,

condimente pentru peste,

sare,piper,,

lamaie,patrunjel .


Preparare:


Curatam pestele,il spalam si il scurgem bine(stergem) de apa,apoi il saram,piperam si condimentam ,acoperim cu o folie si dam la rece cel putin 30min.


Curatam legumele .Scoatem pestele de la rece,il asezam intr-o tava,punem legumele,vinul ,uleiul si 400ml apa.


Acoperim tava cu o folie de aluminiu si dam la cuptor cu foc mic ,pentru 40-50min.,ultimile 10min. luam folia si lasam sa se rumeneasca putin .


Se serveste cu maioneza de usturoi si lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation