website translation

16 martie 2008

PRAJITURA CU NUCA DE COCOS






Ingrediente:

4 oua ,

250gr. faina,

250gr. zahar,

125gr. unt sau margarina,

100-150gr. nuca de cocos,

450-500ml. lapte,

1 lingurita praf de copt,

1 plic zahar vanilat .


Preparare:


Intr-un castron se freaca margarina cu nuca de cocos.


Faina se amesteca cu praful de copt si se pune peste margarina impreuna cu zaharul si ouale.Se amesteca bine toate.


La sfarsit se pune laptele si se omogenizeaza bine . Aluatul trebuie sa fie lichid , nu mai trebuie faina.


Se pune compozitia intr-o tava unsa si tapetata cu faina.

Se coace 40 min.


Trebuie sa fie aurie la culoare cand este coapta.

Prajitura va avea blat si crema -nuca de cocos se ridica la suprafata devenind crema.

Un comentariu:

  1. BUna seara,
    felicitari in primul rand pt tot ce faceti,va invidiez ca reusiti sa va organizati atat de bine timpul. FELICITARI !!!
    Acum am o rugaminte si anume, daca e posibil sa postati si poze de la aceasta prajitura (ma refer la "Prajitura cu nuca de cocos").Vecina mea draga are sambata botezul primei nepotele,
    iar eu o ajut la "prajiturit" si doreste CEVA cu cocos ,dar nu din ceea ce am mai facut pina acum si ma gandeam ca aceasta reteta ar fi buna si rapid de facut,dar as vrea sa vad mai intai si cum arata.Daca este posibil sa-mi trimiteti cateva poze,pana cel tarziu marti,ar fi ideal.Va dau si adresa mea de mail : lukyskip@yahoo.de, poate merge mai repede asa,
    Va multumesc anticipat.
    O seara frumoasa va doresc.
    Doina Bociu

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation