website translation

16 martie 2008

INGHETATA CU FRUCTE









Ingrediente:

200g caise(eu am folosit din compot) ,

200g visine(tot din compot),

4 linguri zahar pudra ,

400ml frisca lichida ( eu am folosit frisca lichida vegetala, deoarece am facut-o de post ).

Se poate face si cu fructe proaspete sau puteti face variatiuni pe aceasta tema.


Preparare:


Scurgem bine fructele de suc si apoi le pasam in vase diferite cu mixerul vertical(blender) adaugand si zaharul pudra (dupa gustul fiecaruia).


Batem frisca spuma si apoi o adaugam, in mod egal,in cele doua vase cu pireul de fructe si omogenizam bine cu mixerul cateva minute.

Daca amestecam bine inghetata nu face “ace” si iese foarte cremoasa.


Punem intr-un vas ,un strat din prina compozitie (la mine a fost cea de visine) apoi cu grija cel de-l doilea. Compozitiile nu se amesteca daca sunt mixate bine .

Daca aveti dubii(indoieli) ,puneti atunci primul strat in congelator si lasati sa inghete apoi il puneti pe celalalt(asta daca aveti rabdare)…hahaha!!!


Este o inghetata foarte buna,cu o consistenta cremoasa,usor de preparat. Mai ales pentru copii, este excelenta( si nu numai…si noi suntem niste copii ..dar mai mari), deoarece contine fructe pe care poate altfel refuza sa le manance..dar asa este mult mai tentant.


Sper sa o incercati si sigur nu veti regreta ..va garantez !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation