website translation

15 martie 2008

GNOCCHI CU LEGUME SI CASCAVAL














INGREDIENTE:
Aluat:

300gr. cartofi fierti si razuiti,

200-250gr. faina,

50g. gris,

30g. unt,

2 oua ,

1/2 lingurita praf de copt,

sare .


PREPARARE :


Se framanta foarte bine aluatul cu toate ingredientele, apoi se intinde o foaie cu sucitorul, pe planseta presarata cu faina.


Aluatul , l-am impartit in bucati mai mici si le-am rulat,cam de grosimea unui deget (subtire..hahaha) ,pe planseta presarata cu faina.

Le-am taiat in bucati cam de 4-5cm. iar cu spatele unei furculite,dat prin faina,am apasat(nu tare) pe fiecare.


Se fierb in apa clocotita cu sare 4-5min. si se pun intr-un vas cu apa rece.

Se scurg si apoi se pun intru-un vas ,care merge la cuptor.


Eu am facut un sos din: carne tocata+suc de rosii mai gros+amestec de legume mexican+oregano+busuioc.

Eram in criza de timp si nu am mai stat sa curat legume proaspete. ..asa ca, am scos din congelator o punga de legume si gata…aveam si legume !!


Punem sosul obtinut peste paste, presaram cascaval ras si se servesc. Eu le-am pus putin la cuptor sa se gratineze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation