website translation

15 martie 2008

PRAJITURA CU GEM SI CACAO
















Ingrediente:

150-200ml apa minerala,

200g zahar,

80 ml ulei,

350-400g faina,

2 linguri cacao,

2 linguri nuca de cocos,

4-5 linguri gem,

1 praf de copt,

zahar vanilat.


Preparare:


Amestecam cu mixerul intr-un vas: apa minerala,zaharul,uleiul, faina , praful de copt .Omogenizam bine compozitia.


Ungem o tava cu ulei si o tapetam cu faina sau folosim hartie de copt.

Punem jumatate din aluat si il dam la cuptor cat sa se intareasca putin(15min).

Dupa ce s-a copt partial aluatul intindem gemul uniform si aluatul ramas amestecat cu cacao si zahar vanilat apoi presaram nuca de cocos.

Dam la cuptor din nou pentru 30-35min.


Lasam sa se raceasca bine , apoi portionam dupa dorinta.

9 comentarii:

  1. nuca de cocos nu se arde daca s presara pe prajitura si se da la cuptor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adine, mai intai, iti multumesc de vizita..te mai astept :)

    ...cat despre nuca de cocos, presarata/pusa pe deasupra prajiturii. iti spun ca nu se arde..deoarece focul nu este tare..si o mai lasi in a doua parte numai 25-30min..daca cuptorul tau arde in partea de sus, o poti acoperii cu o hartie de copt, ultimile 15min.

    ps. incearca aceasta prajitura si nu vei regreta...astept sa-ni spui cum va fi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce trebiue apa minerala ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce s-a copt aluatul intindem gemul si aluatul amestecate impreuna cu mixerul ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am aceasta prajitura la cuptor....
    Sunt tare curioasa mai ales ca m-am cam speriat cand am vazut ca ,compozitia arata mai mult ca o apa.....
    Va scriu dupa ce este gata si mai ales o si gust.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este cea mai proasta prajitura pe care am mancat-o vreodata ! si nu pentru ca nu as fi stiut eu sa o prepar!Nu are nici gust si nici nimic.Ar fi fost bine sa arate ca in poza....Am si aruncat-o,nici nu mai spun ca am facut prajitura azi familiei.
    Va sfatuiesc sa nu o incercati,poza e frumoasa dar gustul lasa de dorit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. prajitura iese buna, dar trebuie sa pui mai mult zahar. si din cauza gemului se cruzeste prima parte, cea de jos. nici o prajitura nu iese proasta, daca ai un simt al gustului dezvoltat :)
    in loc de praf de copt e mai bun putin amoniac, praful de copt da un gust ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  8. BUNA FETELOR,

    MA NUMESC SIMONA.
    SI EU AM FACUT ACEASTA PRAJITURA. ESTE FOARTE SIMPLU DE FACUT, E IEFTINA SI E FOARTE FOARTE BUNA. ARE SI ASPECT FRUMOS.
    POT SA SPUN CA NU AM IMPARTIT-O FOARTE BINE IN DOUA ATUNCI CAND TREBUIA SA COC PRIMA PARTE A PRAJITURII DAR AM STIUAT SA ADAUG LA PARTEA DE SUS INCA PUTINA APA MINERLA SI CELELATE INGRDIENTE CAT A IESIT PERFECT.AM DUS SI COLEGELOR LA SERVICIU.

    FELICITARI MONA.MAI ASTEPT DE LA TINE SI ALTE RETETE.

    NUMAI BINE TUTUROR.

    RăspundețiȘtergere
  9. Are ceva daca pun apa plata?

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation