website translation

15 martie 2008

SALATA DE PASTE CU LEGUME











Ingrediente:

500g paste scurte(eu am folosit penne),

200g mazare din conserva(se poate folosi si fasole verde),

200g porumb dulce din conserva,

4 rosii,

1 morcov,

3 cepe verzi,

100g alune nesarate prajite.

Sos:

3-4 linguri de ulei,

5 linguri de otet de mere,

1 lingura de zahar sau miere de albine(facultativ),

verdeata toccata marunt(patrunjel,marar),

1 ardei iute tocat marunt(fara nervuri si seminte),daca sanatatea va permite il puneti,daca nu ,renuntati la el!


Preparare:


Se pun la fiert pastele apoi se scurg si se amesteca cu putin ulei(1lingura).


Se taie ceapa verde pe diagonala in bucati mai mari(2-3cm).

Rosiile se taie feliute subtiri,morcovul se taie julien.

Se scoate mazarea si porumbul din conserva si se scurge bine.

Alunele se sfarama,dar nu prea marunt.Daca doriti puteti sa caliti putin morcovul si mazarea sau sa le fierbeti 3-4min.trebuie sa ramana putin tari.


Se face sosul amestecandu-se toate ingredientele foarte bine.Eu am folosit un borcan cu capac in care le-am pus pe toate si am agitat bine.


Se pun toate legumele intr-un vas si se toarna deasupra sosul,apoi se serveste cu pastele.

Daca doriti le puteti amesteca foarte usor pe toate .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation