website translation

15 martie 2008

MINIRULADE CU CARNE TOCATA, CU ALUAT DE CARTOFI

















Ingrediente aluat:

300g cartofi fierti si razuiti,

200-250g faina,

50g gris,

30g unt,

2 oua,

1/2 lingurita praf de copt,

sare.

Umplutura:

300g carne tocata (poate fi de pui, porc, vita sau amestec),

2 ardei taiati marunt,

1 ceapa taiata marunt,

1 lingura bulion,

2-3 linguri ulei,

1 lingura de pesmet,

Condinente provance care contin: rozmarin,cimbisor,salvie,busuioc,oregano,maghiran.


Preparare:


Se framanta foarte bine aluatul cu toate ingredientele, apoi se intinde o foaie cu sucitorul, pe planseta presarata cu faina.

Eu aluatul l-am imparti in doua: o parte am facut ruladele si cu cealalta am facut pastele ,un fel de –Gnocchi- .


Se taie foaia in patrate, iar pe fiecare patrat se pune umplutura,apoi se ruleaza.

Se pot unge cu ou si presara cu mac sau susan(eu asa am facut).


Se aseaza ruladele intr-o tava unsa si tapetata si se da la cuptor,la foc potrivit 30-35min.


Se servesc ca felul doi cu diferite garnituri de legume sau sosuri, dar la fel de bine poate fi si un aperitiv, sevit la diferide evenimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation