website translation

15 martie 2008

PESTE LA CUPTOR - a la grec










Ingrediente:

1kg.peste (eu am folosit macrou, dar se poate si alt fel de peste),

200ml. vin alb,

200ml. suc de rosii,

50ml. ulei,

1 lamaie ,

6 catei de usturoi,

1-2 foi dafin,

sare piper, cimbru- eu am folosit condimente pentru peste care contin (busuioc,usturoi,hrisca,cimbru,enibahar,patrunjel).


Preparare:


Se pune pestele intr-un vas ,(care merge la cuptor), se stopeste cu zeama de lamaie ,se condimenteaza, apoi se da la frigider acoperit cu folie alimentara, pentru 30min.


Amestecam intr-un vas, sucul de rosii , vinul, uleiul, cimbrul si acest sos se toarna peste peste (dupa ce este scos de la frigider).

Potrivim de sare si piper si dam la cuptor pentru 40-50min.


In vas ,se va forma un sos mai gros, , ca cel dintr-o conserva de peste( de tomate, bineinteles).


Se serveste cu lamaie si garnituri de orez, cartofi, legume fierte .

Noi l-am servit cu mamaliguta si feliute de lamaie, a fost o bunatate !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website translation
website translation