website translation

3 februarie 2009

NEGRESA


















Reteta de la Marcela…pupicei ciocolatosi ca si prajiturica J)


Ingrediente :


350g unt,

250g zahar,

1 ½ ceasca lapte,

4 oua,

100g cacao,

300g faina,

100g ciocolata amaruie,

1 plic praf de copt

zeama de la o lamaie.


Preparare:


Punem untul,zaharul, laptele si cacao intr-o cratita si fierbem la foc potrivit 10min. Luam de pe foc si dam deoparte.

Din aceasta compozitie luam 16 linguri in care amestecam 100g ciocolata amaruie. Omogenizam bine pana se topeste ciocolata.


Restul compozitiei ramase o lasam la racit. Cand este complet rece adaugam cele 4 galbenusuri, praful de copt dizolvat in zeama de lamaie si faina.

Separat batem spuma albusurile si el adaugam in compozitia de galbenusuri , amestecand usor de jos in sus.

Tapetam o tava cu hartie de copt si turnam compozitia.


Dam la cuptorul incalzit in prealabil, 30-35 min. la foc potrivit.

Dupa ce scoatem prajitura , intindem bine glazura oprita si lasam sa se raceasca bine inainte de a o portiona.


Prajitura are un gust foarte bun , pentru iubitori de ciocolata (cum suntem noi) este extraordinara...

10 comentarii:

  1. Cat de frumos arata!Cu siguranta e foarte delicioasa.Imi place mult cum le-ai ornat.E de efect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut. Arata f. bine.Noua ne place mult, mult. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mie cu arata,si tot ce-i ciocolatos pap.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deea, nu mumai ca arata frumos, dar este si foarte buna..are un gust minunat !!
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Marcela, baieti mei au "devorat-o"daca pot spune asa..le-a placut in mod deosebit
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cu draga inima Paradis,te servesc cu o prajiturica ciocolatoasa :))...dar stiu ca esti la dieta !!!..poate dupa, stam la o cafea si savuram si o prajiturica
    te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am incerct sa pun si niste nuca in aluat si pe deasupra am presarat nuca de cocos ...minunata reteta! multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o reteta excelenta, una din prajiturile mele preferate pe care am incercat-o si mi-a iesit foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  9. Retetele tale sunt foarte interesante,insa site-ul este foarte greoi.Daca ai usura putin modul de acces la retete,sigur ai avea mai multi vizitatori fideli.Sper sa nu te supere observatia mea.

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation