website translation

9 februarie 2009

LEAPSA

Am primit leapsa de la MARCELA..


“Ce lucruri ( in materie de decoratiuni ) nu ai dori sa le ai in casa ?”



Sunt multe lucruri pe care nu le-as dori sa le am in casa...daca ar fi sa le enumar , lista ar fi destul de lunga !!...cu multe din lucrurile pe care le-au spus predecesoarele mele, sunt intru totul de acord..

- nu imi plac interioarele elaborate in amanunt si care nu reflecta personaliatatea ocupantului /utilizatorului

- cele mobilate in metal si sticla (stiu ca sunt la moda) dar mie mi se par reci fara “suflet”..ma fac sa ma simt protocolar..

- in plac interioarele personalizate, pline de caldura, unde fiecare isi pune amprenta personala.....eventual, ideea/inspiratia poate apartine unui designer /revista de amenajari ,DAR in mod cert rezultatul final imi va apartine.


Dau aceasta ,,LEAPSA’’ mai departe lui : Cristina , Nico , Irina , Nina, Roxana .

Un comentariu:

  1. Am trecut sa iau o bucatica de prajitura si cu ocazia asta si leapsa :-D
    Vezi ca si eu ti-am dat una "adevarat sau fals" ,cand ai timp treci pe la mine.
    pupici

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation