website translation

13 februarie 2009

LEAPSA - "ADEVARAT SAU FALS"



Am primit leapsa - “Adevarat sau fals “de la : Marcela, Nicoleta, Laura Adamache, Deea...daca am omis pe cineva , imi cer scuze...

Regulamentul acestui joc este sa scriu 14 afirmatii adevarate sau false despre mine.

Cele 7 lucruri adevarate amestecate printre alte 7 lucruri false .

Daca va face placere , va invit sa le descoperiti :


1. Vara este anotimpul meu preferat si de aceea imi petrec vacantele la mare.
2. Gingasia copiilor si-a florilor sunt lucruri pe care le pretuiesc mult. -
ADEVARAT
3. Dupa ce termin de citit o carte imi place sa-i fac o recenzie. -
ADEVARAT
4. Muzica imi inspira "talentul culinar"...laudatorii au intrat in recesiune..hahaha - ADEVARAT
5. Imi plac discutiile in contradictoriu.
6. Marea majoritate a treburilor casnice le fac in orele tarzii din noapte.
7. Fosnetul brazilor si susurul izvoarelor sunt o incantare pentru mine. - ADEVARAT
8. Lucrarile artistilor avangardisti le admir intotdeauna.
9. Imi place sa socializez. - ADEVARAT
10.Imi place iarna. - ADEVARAT
11. Zgomotul , aglomeratia si agitatia marilor metropole imi plac.
12.Jocurile interacative imi dau o satisfactie deosebita.- ADEVARAT
13. Orice luceste si sclipeste (in materie vestimentara)imi incanta privirea.
14. Citesc si consult zilnic horoscopul.



Dau mai departe leapsa lui : Cristina, Irina, Mihaela, Kriss, Nina, Otilia, Mononoke, Ama, Lissa, Cristina’s, Sabina, Nicolina..


6 comentarii:

  1. Cele adevarate sunt:1,2,3,7,9,13,14 sper ca am ghicit^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Totoro, multumesc de vizita, te mai astept ..
    imi pare rau dar ai raspuns bine doar la patru afirmatii..oricum este bine :)
    te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca ne cunoastem destul de bine ..suntem prietene.. totusi incerc sa vad daca nimeresc.
    Adevarate sunt: 2,3,5,7,9,12,14
    Un sfarsit de saptamana placut!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nico, tu esti o prietena tare draga, pe care o indragesc mult si de aceea "m-ai ghicit", dar nu in totalitate..ai raspuns corect la cinci afirmatii..felicitari !!

    iti doresc si eu un sfarsit de saptamana cat mai frumos si plin de iubire
    te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mona, eu nu te cunosc foarte bine dar banuiesc ca raspunsul adevarat este 1,2,4,7,8,9,12.Oricum esti o persoana deosebita.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salve, Mona, multam de leapsa, m-am supus si eu procedurii! In ce te priveste, eu zic ca alea adevarate sunt alea cele mai frumoase! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation