website translation

9 martie 2009

PREMII...DE MARTISOR






Am primit aceste premii deosebite de la Iulia si Cristina, carora le multumesc mult..mi-ati facut o surpriza si in acelasi timp un cadou primavaratic cu ele, acum in luna martisorului..pupici pentru doua persoane minunate ..

..deasemeni, le daruiesc si eu cu cea mai mare dragoste tuturor celor din lista mea..va rog mult, daca treceti pe aici sa le luati/ridicati, deoarece sunt date din inima...

Un comentariu:

  1. Uitandu-am prin frumosul tau blog, am gasit aceste premii si m-am dus repede la lista ta unde am remarcat ca sunt si eu inclusa, dar mi-am schimbat blogul si nu mai exista "Preparate pentru toti", noua mea adresa este aceasta, http://v-retete.blogspot.com/
    cand ai timp sa o inlocuiesti cu cea noua, multumesc.

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation