website translation

5 martie 2009

CORNBREAD ITALIANA – PAINE CU MALAI ITALIANA














INGREDIENTE :


250g faina,

150g malai,

250ml lapte batut,

100g rosii din conserva taiate marunt,

100g masline taiate,

4 linguri patrunjel taiat marunt,

1 ceapa taiata,- eu am pus ceapa rosie,

1 ardei capia taiat cuburi,

3 catei de usturoi maruntiti,

2 lingurite praf de copt,

3oua,

50g unt,

50g branza rasa sau cascaval,

sare, piper.


PREPARARE :


Amestecam ingredientele uscate : faina, malaiul si praful de copt. Lasam deoparte.


Topim untul, il lasam sa se raceasca putin, adaugam ouale, amestecam putin apoi turnam si laptele batut si mai mixam pana se amesteca toate bine.

In acest amestec punem legumele, maslinele,verdeata, amestecam usor. Potrivim de sare si piper.

Turnam acest amestec peste ingredientele solide amestecante anterior. Omogenizam bine.


Tapetam un vas care merge la cuptor , turnam amestecul obtinut, presaram branza sau cascavalul ras.

Dam la cuptor 25 min. la foc potrivit (180*).


Lasam sa se raceasca apoi portionam.

Se poate consuma atat simpla ca un aperitiv, sau in alte combinatii..

10 comentarii:

  1. Mona,ai un premiu la mine pe blog.E in asteptarea ta! :)
    Pooop!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. valy, multumesc de vizita..te mai astept !!
    ..iti doresc si eu deasemeni, o primavara frumoasa plina de dragoste..
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  3. iulia, acum vin la tine sa-l ridic !!..multumesc mult ca te-ai gandit la mine...
    te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult reteta asta! O voi face saptamana asta si eu.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI MONA.
    SA AI O PRIMAVARA DEOSEBITA SI CREATIVA.
    PUPICI.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nico, astept impresiile tale..sa-mi spui cum va fi "primita" de baietii tai..
    te pup dulcic :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de vizita cris..te mai astept !!
    ..deasemeni, si eu iti doresc o primavara frumoasa si plina de iubire..
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nico, astept sa-mi spui parerea ta si cum va fi "primita" de baieti tai..
    te pup dulcic :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am gasit aceeasi reteta cu exact aceleasi poze si pe blogul petitchef. Sunt doua variante: ori sunt una si aceeasi bucatareasa ori... au copiat una de la alta...
    oricum, reteta pare delicioasa.

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation