website translation

14 martie 2009

CHIFLE AROMATE CU USTUROI













Reteta originala a acestor chifle este de la Mihaela….eu am facut cateva modificari la ingrediente, deoarece doream sa le fac de post..in consecinta, am inlocuit laptele cu apa minerala , untul cu margarina..si am pus in loc de drojdie uscata, drojdie proaspata.


INGREDINETE:


650g faina,

250ml apa minerala,

4 linguri ulei,

2 lingurite zahar,

1 lingura sare,

½ dintr-un pachet mic de drajdie proaspata (12g),

Umplutura:

3 linguri margarina la temperatura camerei,

4 catei de usturoi pisati,

patrunjel taiat marunt,

sare si piper..


PREPARARE :


Dizolvam drojdia cu o lingurita de zahar si 2-3 linguri de apa calduta. Lasam 10min.


Cernem faina intr-un vas, punem sarea, zaharul, amestecam, apoi turnam drajdia si apa minerala, frmantam , adaugand pe rand si uleiul. Trebuie sa obtinem un aluatul neted.

Acoperim vasul cu folie alimentara, sa lasam la crescut , intr-un loc ferit de curenti de aer.

Pe masa presarata cu faina, punem aluatul si-l impartim in 8-10 bucati egale (mie mi-au iesti 9 buc ), si le facem cate o taietura pe mijloc..dar fara a taia pana jos. Le mai lasam la crescut inca 10-150min.


Amestecam bine margarina, usturoiul , verdeata , sare si piper, pana obtinem o pasta omogena.

Aceasta umplutura o punem in fiecare taietura a chiflelor.


Dam la cuptor, incalzit in prealabil , 25-30min, la foc potrivit (180*).


Chiflele acestea au o aroma si un gust excelent, ne-au placut mult si de aceea am sa le mai fac ..se mentin proaspete si a doua zi.

14 comentarii:

  1. mona ti-au iesit minunate.le voi incerca si eu saptamana asta in varianta de post.
    un sfarsit de saptamana minunat alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelenta idee Mona draga! Arata super apetisant chiflele tale, mai ales ca sunt si de post. O duminica insorita si spor la bunatati! Cu drag, Davella

    RăspundețiȘtergere
  3. Super aratoase chiflele astea! Yummy. Pupici si o saptamana placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow Mona ce minunat arata chiflele tale...ti-a mai ramas:).te pup,si o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, sunt foarte bune si de aceea le-am mai facut inca odata, dar le-am pus marar in loc de patrunjel..si asa, au fost extrem de buuune !!
    ..incearca si varianta de post, sa vezi cum sunt, astept impresiile tale..
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Davella, esti draguta :))..poate le incerci si tu, asa de post sau de dulce..sunt foarte pufoase si aromate..
    te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Marcela draga, multumesc mult esti o dulcica :))
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau Paradis, dar nu au mai ramas deloc , nici din a doua "tura" pe care am facut-o !..promit sa am sa-ti pastrez o chifla calda si pusoasa, cand mai fac :-)) !!
    te pupic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Thank you so much for this recipe.
    Here you are my variation with a whole grain flour http://mycookingcreations.blogspot.com/2009/04/blog-post_09.html

    RăspundețiȘtergere
  10. ironie! tot mona ma cheama si pe mine! nu-i coreeect:)) sunteti plagiata ;))
    culmea, sunt si eu o gurmanda iar preparatele dumneavoastra (din punct de vedere expert) atata pur si simplu fabulos!!
    respectul unei pofticioase :)
    mona (the second:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. is innebunit dupa chiflele de orice fel. arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. mmmmmmmmmm .......cred ca s ffffffoarte buneeeee!O sa le ncerc si eu in post! super.O sa ti zic atunci mai multee.......de bn..

    RăspundețiȘtergere
  13. Thanks for the experiment. It was very informative and useful. I keep in mind. Thanks a lot for sharing such a awe-some information.
    Super Bowl Commercials 2012| Money Talks|

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation