website translation

17 martie 2009

CIORBA DE LEGUME CU TARHON













INGREDIENTE :


2 morcovi ,

2 albituri (pastarnac, patrunjel)

1 telina mica,

2 cepe,

3 cartofi ,

100g mazare,

100g fasole verde,

100g paste fainoase,

300ml suc de rosii,

3 litri supa de legume sau apa,

4 linguri de ulei,

1 lingura tarhon ,

verdeata taiata marunt,

sare, piper.


Preparare :


Taiem toate legumele marunt, mai mari sau mai mici, fiecare cum doreste.


Punem uleiul intr-o cratita, calim legumele (in afara de cartofi), cu putina apa, si cand sau inmuiat punem cartofii apa sau supa de legume si sare si un varf de cutit de piper macinat.

Acoperim oala/cratita si lasam sa fiarba , pana cand cartofii sunt aproape fierti apoi adaugam si sucul de rosii.Lasam sa fiarba cateva minute punem si pastele fainoase , fierbem 5 min. apoi dam deoparte.


La sfarsit adaugam verdeata taiata marunt, si tarhonul. Amestecam bine si acoperim cel putin 5 min, ca aromale sa-si dezvolte gustul.


Se serveste calda, cu ardei iute sau ceapa verde.

Cand nu este post, se poate pune oua batute cu smantana, care se adauga la sfarsit..sau se serveste numai cu smantana .


Este o ciorba foarte gustoasa. iar aroma tarhonului ii da o savoare minunata.

19 comentarii:

  1. ciorba de legume este si favorita mea...cam asa fac si eu,insa pun orez in loc de pasta si multa lamaie.un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Woww arata super super.E buna ciorbita cu tarhon, am mancat si eu la buni a mea, cea mai buna bucatareasa din lume :P
    Te asteapta la MINE UN PREMIUTZ SIMPATIC

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mona! Ciorbita ta merita premiata si bineanteles degustata. Asa ca te asteapta un premiu pe blogul meu; stiu ca il mai ai, dar esti printre favoritele mele. Nu te speria, caci dedicatia este in limba franceza. Am primit acest premiu de la o "bastinasa" de aici din Quebec, si m-am gandit ca romancele noastre se descurca cu franceza, dar canadienii...Pupici si spor la gatit de la Davella!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paradis,intotdeauna cand fac ciorba de legume "dispare" imediat !!..mai ales vara, cand pun si mai multe legume, o mancam rece uneori cu ceapa verde..este asa racoritoare si reconfortanta !!
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. tarhonul ii da o savoare aparte acestei ciorbici, Deea draga !!..asa este , cele mai bune retete sunt cele "mostenite" !!..multa sanatate, si toate cele bune bunicii tale :)
    multumesc pentru premiu..am sa vin sa-l ridic..
    te pupic :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Davella scumpa, cuvintele tale mi-au "mers" la inima..multumesc !!
    ..nu am de ce sa ma "sperii"..inteleg destul de bine limba franceza :))..am vazut mesajul de la tine de pe blog..si daca vrei il traduc..numai sa-mi spui !!
    multumesc mult ca te-ai gandit si la mine, cand mi-ai daruit acest premiu ..esti o draguta :)..chiar daca acest premiu il mai am , ma bucur la fel de mult ca mi l-ai oferit si tu ..
    te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  7. premii de la mine pt. voi! Va astept sa le ridicati!

    RăspundețiȘtergere
  8. De cate ori vin la tine pe blog ma apuca salivatul intens... Ciorba asta, cel putin, ma face sa delirez! Ma alatur si eu bucatarului maniac in a-ti darui un premiu binemeritat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata! N-am mancat niciodata tarhon, dar o farfurie de ciorbica de la tine as lua :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mona foarte apetisanta ciorbita , yummy .Îţi doresc ,, Sărbători fericite ! Ţ alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a Inviat! Pacea si dragostea sa domneasca in inima si casa ta! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Mona te rog sa schimbi linkul din lista ta in www.haisagatim.ro iar denumirea Hai sa gatim cu Amalia. Am renuntat la blog si mi-am facut site. Multumesc mult ! Amalia

    RăspundețiȘtergere
  13. c ebine si sanatos arata! ah de-as avea o gf care sa-mi gateasac asa bunataturi. asa tre sa las si runda de pariuri sportive live promisa vecu=inului pentru a gati ciorbita. dar asta e. ma duc sa gatesc singur. multumesc mult pentru receta)

    RăspundețiȘtergere
  14. super...
    ca si sursa de inspiratie: http://www.netpizza.ro/supe_ciorbe

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation