website translation

8 decembrie 2008

RISOTTO CU LEGUME SI PESTE










Aveam “in plan’ sau mai bine zis pe listuta, un risotto. Vizitand blogul Irinei, am vazut ca ea deja facuse un risotto super cremos...deci, ce-mi ramanea de facut ??!!..sa-l fac cat mai curand...asadar am “purces” la treaba....

Irina, multumesc mult de idee :))


RISOTTO CU LEGUME SI PESTE


Ingrediente :


500g file de peste taiat fasii (eu am folosit file de pangasius),

1 lingura de faina,

2 linguri malai,

½ lingurita boia de ardei dulce,

2 linguri zeama de lamaie,

½ lingurita coaja de lamaie,

150g orez,

400ml supa de legume,

300g legume congelate (morcov, mazare, porumb),

1 cepa taiata marunt,

50ml vin alb (optional),

ulei ,

sare, piper.


Prepparare:


Intr-un bol punem bucatile de peste , turnam zeama de lamaie, saram , piperam si presaram coaja rasa de lamaie. Dam la rece 30. min.


Amestecam faina , malaiul si boiaua de ardei si dam bucatile de peste prin acest amestec. Incingem ulei intr-o tigaie si prajim la foc iute. Scoatem pe servetele absorbante, pentru a elimina surplusul de ulei. Pastram la cald.


Intr-o cratita punem 2 linguri de ulei si calin ceapa, pana devine translucida (2-3 min), adugam apoi orezul spalat si-l amestecam cu ceapa..mai lasam pe fac cateva minute. Punem apoi cate un polonic de supa, lasam sa fie bine absorbita zeama de orez , si apoi il punem pe urmatorul..asa procedam pana terminam tot lichidul.

La jumatatea timpului de fierbere 10-15min, adaugam legumele si vinul. Dam deoparte si acoperim pentru 5 min.


Se serveste in boluri mai adanci. Punem orezul, facem o adancitura si punem in ea, bucatele de peste prajit.


Este un deliciu...incercati si o sa vedeti !!


6 comentarii:

  1. eu sigur am sa-l incerc ca imi place si orezul si pestele...arata minuat

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona, imi pare bine ca reteta a iesit bine si ca v-a placut. Excelenta ideea cu pestele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Meli, sa stii ca este foarte bun..astept impresiile tale ..
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, nu numai ca ne-a placut , dar o s-o mai repet cat de curand...probabil sambata sau duminca, deoarece se mananca din nou peste..este o combinatie foarte buna..
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foaaaarte bine.Nu am facut peste pana acum, dar cred ca o sa incerc reteta cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  6. aceasta reteta este minunata
    am avut musafiri la pranz si vreau sa-ti spun ca am facut o impresie foarte buna:))
    am facut o portie foarte mare si am crezut ca o sa-mi ramana ,dar din contra mi-au mai cerut dar din pacate nu am mai avut
    multumesc frumos Irina,m-ai scos din incurcatura si am mancat si ceva delicios te pup

    RăspundețiȘtergere

 
website translation
website translation